Jakie są ceny produktów na Teneryfie?

by

Jadąc na wakacje zazwyczaj zastanawiamy się jakie są ceny produktów spożywczych, pamiątek, odzieży oraz wycieczek fakultatywnych. Tak też było, gdy jechaliśmy na Teneryfę. Nie mogłam znaleźć strony, na której mogłabym czegoś konkretnego dowiedzieć się. Już wcześniej pisałam Wam o cenach wycieczek fakultatywnych na Teneryfie, o których możecie poczytać w poście ,,Wycieczki fakultatywne po Teneryfie”. Mogę powiedzieć, że ceny produktów na Teneryfie wcale nie są wysokie. Teneryfa leży w strefie wolnocłowej, więc produkty typu perfumy czy alkohol możemy kupić w zdecydowanie niższych cenach 🙂

ceny produktów na Teneryfie

Jakie są ceny produktów na Teneryfie?

Najlepszym sposobem aby dowiedzieć się jakie są aktualne ceny nie tylko na Teneryfie lecz także na innych wyspach z archipelagu Wysp Kanaryjskich, polecam Wam aby zajżeć na strony internetowe marketów. Znajdziecie tu gazetki z promocjami i nie tylko. Poniżej wymienię kilka z nich:

Superdino –  link do Superdino

Hiperdino Express – link do Hiperdino Express

Lidl – link do Lidl

Superdino to małe sklepiki zlokalizowane zazwyczaj gdzieś na osiedlach i na obrzeżach miast, zaś Hiperdino to większe markety typu ,,Biedronka” Mogę doradzić Wam aby nie kupować promocyjnych kremów z aloesem, które kosztują około 2,5 euro. Mimo, że sami kupiliśmy i smarowaliśmy się nimi po opalaniu, to wiem już teraz, że nie mają one nic wspólnego z kanaryjskim aloesem. Dopiero w Polsce zauważyłam, że produkowane są w Chinach. Ceny kremów i żeli na bazie aloesu z Wysp Kanaryjskich zaczynają się od 10 euro.

ceny produktów na Teneryfie

A teraz coś dla smakoszy wina, piwa i mocniejszych trunków 😉

Mimo, że Teneryfa jest miejscem odwiedzanym przez turystów o każdej porze roku, to nie ma to wpływu na ceny i nie są one specjalnie zawyżane. Poniżej prezentuję Wam przykładowe ceny produktów alkoholowych.

Pamiętam jak płynęliśmy katamaranem Merhaba na jednej z naszych wycieczek fakultatywnych. Kapitan łodzi poczęstował nas białym i czerwonym winem. Smakowało nam bardzo. Zanotowaliśmy nazwę i postanowiliśmy takie właśnie wino kupić do kolacji. Poszliśmy do marketu, i bardzo się zdziwiliśmy. Wino to kosztowało 1,99 euro. Na Wyspach Kanaryjskich dość często możemy spotkać wina w takich cenach. Nie sugerujemy się ceną, po prostu trzeba kupić i spróbować. Kiedyś chciałam do urodzinowej kolacji kupić jakieś droższe, lecz nie było mi dane wydać więcej niż 7 euro. W sklepie, do którego wybrałam się, nie było droższych win. A nam smakowało wyśmienicie 🙂

ceny produktów na Teneryfie

Teneryfa jak i reszta Wysp Kanaryjskich nie należą do miejsc gdzie wydamy majątek. Warto zorientować się wcześniej jakie są ceny i zaplanować sobie urlop tak, aby nie martwić się o swoje finanse.

Mam nadzieję, że pomogłam Wam tym wpisem. Życzę wszystkim udanych wakacji i dobrze zaplanowanych wydatków 🙂